Aanvraag evenementenvergunning A-categorie (week 41 – 10 oktober 2025)
De burgemeester maakt bekend dat de volgende aanvraag voor het houden van een evenement is ingediend:
| Datum | Evenement/aanvraag | Tijdstip | Locatie | Activiteit |
|---|---|---|---|---|
| November 2025 | ||||
| Zondag 23 november 2025 | Intocht Sinterklaas de Hoef | 14.30 uur – 16.30 uur | Start ter hoogte van het Kerkplein, de Hoef Oostzijde 44, 1426 AE in de Hoef | Versterkt geluid |
Deze aanvraag ligt voor een periode van 2 weken ter inzage bij vergunningverlening team Veiligheid. U kunt een afspraak maken via E. iv@derondevenen.nl of T. 0297 291616. Belanghebbenden kunnen hun reactie op deze aanvraag kenbaar maken tot en met 24 oktober 2025.
Deze kan ingediend worden bij de burgemeester van de gemeente De Ronde Venen, team Veiligheid, Postbus 250, 3640 AG Mijdrecht. Graag onder vermelding van ‘reactie aanvraag evenement’. Informatie over deze aanvraag kunt u krijgen via T. 0297 291616.
Deel deze pagina