Aanvraag evenementenvergunning A-categorie (Week 45 – 08 november 2024)
De burgemeester maakt bekend dat de volgende aanvraag voor het houden van een evenement is ingediend:
Datum | Evenement/aanvraag | Tijdstip | Locatie | Activiteit |
---|---|---|---|---|
Maart 2025 | ||||
Zaterdag 29 maart 2025 | Cadeaumarkt | 09.00 uur - 17.00 uur | Raadhuisplein en gedeelte Dorpsstraat 3641 in Mijdrecht | Kramenmarkt |
Mei 2025 | ||||
Zaterdag 10 mei 2025 | Cadeaumarkt | 09.00 uur - 17.00 uur | Raadhuisplein en gedeelte Dorpsstraat 3641 in Mijdrecht | Kramenmarkt |
Augustus 2025 | ||||
Zaterdag 30 augustus 2025 | Cadeaumarkt | 09.00 uur - 17.00 uur | Raadhuisplein en gedeelte Dorpsstraat 3641 in Mijdrecht | Kramenmarkt |
November 2025 | ||||
Zaterdag 1 november 2025 | Cadeaumarkt | 09.00 uur - 17.00 uur | Raadhuisplein en gedeelte Dorpsstraat 3641 in Mijdrecht | Kramenmarkt |
Deze aanvraag ligt voor een periode van 2 weken ter inzage bij vergunningverlening Veiligheid en Facilitair. U kunt een afspraak maken via E. iv@derondevenen.nl of T. 0297 29 16 16. Belanghebbenden kunnen hun reactie op deze aanvragen kenbaar maken tot en met 22 november 2024. Deze kan ingediend worden bij de burgemeester van de gemeente De Ronde Venen, team Veiligheid en Facilitair, Postbus 250, 3640 AG Mijdrecht. Graag onder vermelding van ‘reactie aanvraag evenement’. Informatie over deze aanvraag kunt u krijgen via T. 0297 29 16 16.