U bent nu hier: HomeBestuur en organisatieMeepraten en invloed uitoefenenKlachtenregeling
  • Lees voor

Klachtenregeling

De medewerkers en bestuurders van De Ronde Venen proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u zich onjuist of onzorgvuldig behandeld voelt. Dan kunt u, mondeling of schriftelijk, een klacht indienen.

Mondeling geeft u een klacht door bij de afdeling Juridische Zaken, telefoon 0297 29 18 22. Een schriftelijke klacht stuurt u naar: Gemeente De Ronde Venen, College van burgemeester en wethouders, Postbus 250, 3640 AG Mijdrecht.

Niet alles waar u binnen de gemeente ontevreden over bent, valt onder de klachtenregeling. Klachten hebben alleen betrekking op de manier waarop de gemeente of haar vertegenwoordigers zich tegenover u gedragen.

De gemeente onderscheidt meldingen en klachten. Een losliggende putdeksel of bijvoorbeeld een niet-geleegde vuilcontainer, valt niet onder de klachtenregeling. Voor dit soort problemen is er het meldingensystemen. Uw meldingen kunt u digitaal doorgeven of telefonisch tijdens kantooruren bij het meldpunt openbare ruimte via T. 0297 29 16 16.